Ιστορία
Ένα νέο ξεκίνημα σηματοδοτείται για την Ιαπωνία - τα ηλεκτρονικά είδη. Εταιρείες που υπήρχαν πριν τον πόλεμο ( Panasonic, Hitachi, Sharp) συνοδεύονταν από νέες εταιρείες - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa και το 1969 η Sencor.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, κατά τη διάρκεια μεγάλων και επαναστατικών αλλαγών σε όλο τον κόσμο, σηματοδοτήθηκε μία αξιοσημείωτη αλλαγή των γεγονότων για την Ιαπωνία και τις εταιρείες ηλεκτρονικών. Οι εισαγώμενες τεχνολογίες δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στη μεγάλη ζήτηση, οδηγώντας σε ένα τέλμα.
Στόχος της Ιαπωνίας ήταν η επαναστατική αναζήτηση και δημιουργία νέων τεχνολογιών και νέων προϊόντων.
Το τεχνολογικό θαύμα της Ιαπωνίας είχε μόλις ξεκινήσει.
1969, Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Ο συγγραφέας Rob Kirkpatrick χαρακτήρισε το έτος 1969 ως την "Χρονιά που άλλαξε τα πάντα". Οι Αμερικάνοι κάνουν το πρώτο τους βήμα στο φεγγάρι, οι Ρώσσοι κατακτούν τον πλανήτη Αφροδίτη. Γεννιέται το διαδίκτυο και συνδέεται ο πρώτος υπολογιστής. Πραγματοποιείται η πρώτη μεταμόσχευση τεχνιτής καρδιάς. Ο πόλεμος στο Βιετνάμ εξελίσσεται και οι αντιπολεμικές διαδηλώσεις γίνονται εντονότερες φτάνοντας στο αποκορύφωμά τους στο φεστιβάλ του Woodstock.
Γεννιέται το Punk.
.. και κατά τη διάρκεια της αλυσιδωτής εμφάνισης αυτών των γεγονότων η Sencor εγκαθιδρύεται στην Ιαπωνία. Η εταιρεία των "χιλίων καρδιών" ("sen" σημαίνει στην Ιαπωνική γλώσσα "χίλια" και "cor" σημαίνει "καρδιά" στα λατινικά). Πρόκειται για μία περίοδο που η συλλογική προσπάθεια αποδίδει καλύτερα από την ατομική. Το θάρρος, η επιθυμία και η ξεκάθαρη φαντασία συνδυάζονται με την Ιαπωνική πειθαρχία, την εργασιακή ηθική και την αναζήτηση της τελειότητας. Ένας μικρός κόκκινος ήλιος (το γράμμα "Ο") εμφανίζεται στο λογότυπο. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά σύμβολα της Ιαπωνικής κουλτούρας, ο ανατέλλων ήλιος. Παρόλα αυτά για τη Sencor αυτή η "κόκκινη κουκίδα" ήταν επίσης και μία δέσμευση: "Η ποιότητα των προϊόντων μας θα είναι πολύ σύντομα συγκρίσιμη με την πλειοψηφία της ελίτ των παγκόσμιων εταιρειών" (παράλληλα εκείνη την περίοδο η εταιρεία Blaupunkt λάνσαρε το λογότυπο με την "μπλε κουκίδα").
Δεκαετία 1970
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.
Τη δεκαετία του 1970 ο κόσμος αντιμετώπιζε την κρίση του πετρελαίου αλλά οι Ιαπωνικοί οργανισμοί ηλεκτρονικών ειδών συνέχιζαν την άνοδο τους και η Sencor ήταν ένας από αυτούς. Η πορεία της εταιρείας ήταν ξεκάθαρη από την αρχή. Η ποιότητα στον τομέα των ηλεκτρονικών ήταν βασική ανάγκη. Η Sencor είχε ως στόχο την καινοτομία και την ποικιλία, διαφορετικό και μοναδικό σχεδιασμό, ευφάνταστα χρώματα, ξεχωριστά χαρακτηριστικά και προσιτές τιμές για όλο τον κόσμο. Η εταιρεία ξεκίνησε να εξάγει προϊόντα σε όλη την Ασία και Ευρώπη και σταδιακά επέκτεινε την αγορά της και στις πέντε ηπείρους.
Τα κασετόφωνα και ηχοσυστήματα αυτοκινήτου της Sencor έγιναν πολύ γνωστά στη Μεγάλη Βρετανία, και σύντομα μετά από αυτό σε όλη την Ευρώπη. Η μεγαλύτερη επαναστατική καινοτομία της Sencor, μία από τις πολλές επακόλουθες, ήταν το κασετόφωνο δυνατότητας αποθήκευσης πολλαπλών σταθμών το οποίο είχε ήδη παρουσιαστεί στην αγορά από το 1972. Οι κατασκευαστές της Sencor έφεραν σύντομα στο προσκήνιο νέες τεχνολογίες όπως τη λειτουργία "reverse" στα κασετόφωνα, τη δυνατότητα εγγραφής στα κασετόφωνα δύο θέσεων και το φορητό Hi-Fi, ένα από τα πρώτα φορητά συστήματα Hi-Fi εξοπλισμένο με το σύστημα μείωσης θορύβου Dolby NR®. Η Sencor παρέχει στην Ευρώπη νέα πρόσβαση σε ηχοσυστήματα αυτοκινήτου και πρώτη παρουσιάζει ένα ολοκαίνουργιο προϊόν, το ηχοσύστημα αυτοκινήτου με αναπαραγωγή κασέτας.
Προϊόντα με ψυχή, φτιαγμένα από την καρδιά
Η τεχνολογία δεν είναι η μόνη κινητήρια δύναμη πίσω από τη Sencor.Είναι και η καρδιά. Η εταιρεία επέμενε οι άνθρωποι να απολαμβάνουν τη χρήση των προϊόντων της.Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό τα προϊόντα της να έχουν πρωτότυπο και ενδιαφέρον σχεδιασμό, να είναι φιλικά προς το χρήστη.Δεν αρκεί μόνο η κομψότητα, αλλά να υπάρχει και ποικιλία χρωμάτων, δίνοντας στους καταναλωτές το δικαίωμα να εκφράσουν το προσωπικό τους γούστο. Το ρητό που χρησιμοποιούσε παλιά η Sencor ήταν - "Γιατί ο άνθρωπος να μην απολαμβάνει τις ηλεκτρικές συσκευές του;" . Ένα ρητό που ταιριάζει και σήμερα.
Δεκαετία 1990
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Την δεκαετία του 1990, η Sencor έγινε Ευρωπαϊκή εταιρεία. Η διαχείριση της γίνεται από την Ευρώπη, τα προϊόντα της κατασκευάζονται στην Ασία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, αλλά παρόλα αυτά η καρδιά της παρέμεινε στη θέση της, την Ιαπωνία. Το λογότυπο της Sencor αλλάζει αλλά συνεχίζει να αναγνωρίζει τις καλύτερες παραδόσεις που προέρχονται από την τεχνολογική άνοδο της Ιαπωνίας και συνεχίζει να ακολουθεί το πλάνο εξέλιξης που τέθηκε από τους πρώτους ιδρυτές. Η λέξη άλλαξε, έγινε μικρότερη αλλά το όραμα και οι επιθυμίες παρέμειναν ίδιες. To όραμα της εταιρείας είναι ένας συνδυασμός Ιαπωνικών παραδόσεων και ποιότητας με την Ευρωπαϊκή επιχειρηματική ευφυία. Η καρδιά εξακολουθεί να έχει την πρώτη θέση.
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Σήμερα, η Sencor εστιάζει σε διάφορες τάσεις κάτι που την καθιστά μια μοναδική εταιρεία στην παγκόσμια αγορά. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι η τεράστια ποικιλία προϊόντων της. Η Sencor παρέχει προϊόντα σε πάνω από 55 χώρες παγκοσμίως και επεκτείνει συνεχώς την γκάμα της, που σήμερα διαθέτει πάνω από 1000 κωδικούς σε πάνω από 6 κατηγορίες προϊόντων( ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, tablets και κινητά τηλέφωνα, είδη γραφείου, ηλεκτρονικά είδη αυτοκινήτων, είδη οικιακής χρήσης, προϊόντα υγείας και ομορφιάς) ενώ κάθε μήνα προστίθενται ακόμη περισσότεροι κωδικοί. Και ενώ άλλες εταρείες μιλούν διαρκώς για καινοτομία, η Sencor παράγει συνέχεια νέα προϊόντα.
Σχεδιασμός και Χρώματα
Ο σχεδιασμός είναι εξίσου σημαντικός, όχι μόνο για τα προϊόντα αλλά και για την συσκευασία τους. Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων η Sencor προσφέρει την μεγαλύτερη γκάμα χρωμάτων από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.Τα χρώματα συνδυάζονται αρμονικά και έτσι ο καταναλωτής μπορεί να βεβαιωθεί οτι οι συσκευές που θα αγοράσει, θα έχουν όλες την ίδια απόχρωση. Ξεχάστε τη μονότονη διακόσμηση στην κουζίνα και το σπίτι σας. Η Sencor βάζει χρώμα στη ζωή σας. Οποιοσδήποτε μπορεί να αναδείξει την προσωπικότητα του, διαλέγοντας απλά ένα χρώμα. Οι ηλεκτρικές συσκευές αποκτούν το προσωπικό σας ύφος με λειτουργικότητα, φιλικότητα προς το χρήστη και τέλεια εξυπηρέτηση. Κι όλα αυτά, πάντα σε προσιτές τιμές, διότι όταν πρόκειται για την πολιτική χρημάτων, η Sencor ακολουθεί τον παρακάτω κανόνα: Ποιότητα στη σωστή τιμή - Ούτε ευρώ παραπάνω! Οι συσκευασίες των προϊόντων θεωρούνται επίσης πρωτότυπες και εξατομικευμένες. Η συσκευασία δείχνει ακριβώς το προϊόν που περιέχει μέσα, συμπεριλαμβανομένης και της απόχρωσής του.