Τοποθεσίες υπηρεσιών

Τα σημεία εξυπηρέτησης της Sencor προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Αυτά τα σημεία, προσφέρουν υπηρεσίες εγγύησης, καθώς και υπηρεσία μετά τη λήξη της εγγύησης. Επισκευάστε οτιδήποτε από μικρές συσκευές έως κλιματιστικές  μονάδες.
...
Προϋποθέσεις Εγγύησης

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Εγγύησης

Sencor 2 Χρόνια Εγγύηση

Ποιους καλύπτει η εγγύηση;
Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα που αγοράστηκαν στην Ελλάδα μόνο για προσωπική, οικογενειακή και οικιακή  χρήση. Η εγγύηση καλύπτει μόνο τον αρχικό αγοραστή/ παραλήπτη δώρου που διαθέτει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Τι καλύπτει η εγγύηση;
Κάθε ελάττωμα στο υλικό ή την κατασκευή του προϊόντος.
 

Τι ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση;

Η εγγύηση δεν καλύπτει:
  • Μέρη που υπόκεινται σε φθορά, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, όλα τα γυάλινα μέρη και γυάλινα δοχεία, λεπίδες, κόπτες, σουρωτήρια, βούρτσες κινητήρα, ασφάλειες(κλειδώματος), συμπλέκτες, φλάντζες ή / και αναδευτήρες, κ.λ.π.
  • Εμπορική χρήση των προϊόντων της εταιρείας ή οποιαδήποτε άλλη χρήση που δεν διευκρινίζεται στις εκτυπωμένες οδηγίες.
  • Βλάβη από ατύχημα, κακή διαχείριση, κακή χρήση, κατάχρηση ή αμέλεια, ή /και βλάβη που προκαλείται από αποτυχία καθαρισμού ή διατήρησης του προϊόντος σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Αξεσουάρ, ανταλλακτικά ή υπηρεσίες επιδιόρθωσης που δεν έχουν εξουσιοδοτηθεί από την Sencor.
  • Εξωτερική φθορά, που συμπεριλαμβάνει γδαρσίματα, ρωγμές και λεκέδες.
  • Βλάβη εξαιτίας της χρήσης σε συνδυασμό με προϊόντα τρίτων.
  • Βλάβη εξαιτίας φυσικών φαινομένων, όπως φωτιά ή πλημμύρα.
  • Προϊόντα όπου οι αρχικοί σειριακοί αριθμοί τους έχουν αφαιρεθεί ή παραποιηθεί.
  

Πως πράττει η Sencor σε περίπτωση ελαττωματικών υλικών ή κατασκευής κατά τη διάρκεια της περιόδου που καλύπτει η εγγύηση;

Αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο προϊόν όταν το επιστρέψετε στο κατάστημα ή στο διαδικτυακό κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε, εφ 'όσον είστε ο αρχικός αγοραστής/παραλήπτης δώρου που διαθέτει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και υπόκεισθαι στην πολιτική επιστροφής του πωλητή. 

Εάν το προϊόν σας είναι ακόμα υπό εγγύηση, αλλά δεν είναι πλέον διαθέσιμο, η εταιρεία μας θα το αντικαταστήσει με ένα ίδιας κατηγορίας προϊόν της ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας.

Η εταιρεία δεν πληρώνει για την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς. Η Sencor (μέσω του πωλητή) θα πληρώσει για την αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης σε εσάς.

Πόση διάρκεια έχει η περίοδος εγγύησης;

Η περίοδος της εγγύησης αρχίζει μετά την ημερομηνία της αρχικής αγοράς του προϊόντος και έχει διάρκεια δύο ετών.
 

Στοιχεία της συμβαλλόμενης εταιρίας Service:

Α. ΚΟΥΜΠΗΣ ΕΠΕ
Αρτης 51 & Σαμουήλ
Τ.Κ. 131 23
Νέα Λιόσια
Α. Φ.Μ. 095662994
Δ.Ο.Υ. 1136 / Αγίων Αναργύρων
ΤΗΛ. 210 88.22.221
Site: http://www.koumbis.gr/
Ακύρωση
Συγκρίνετε -
Σύγκριση